čtvrtek 9. listopadu 2017

Zamyšlení nad lidským myšlením

Myšlení to je psychická práce a výsledkem této práce jsou vědomosti, v bezvědomí je ten kdo nemá k dispozici vědomosti a tak mu to nemyslí. Myslím tedy i používám vědomosti získané geneticky a pomocí svých smyslů, obrazně vše co je živé to je stroj ve kterém jsou informace a programy, čím složitější je to stroj, tím více se musí opravovat a seřizovat, to je logické, proto člověk potřebuje mnoho odpočinku, aby se mohl opravit a seřídit. 

Pokud máme s myšlením problémy, tak konzumujeme léky a drogy, tím ale jenom zbaběle utíkáme před realitou, a následkem je naše deprese. Příčinou všech našich problémů je dobrota k tomu, co si naši dobrotu nezaslouží, za každý dobrý skutek je v tomto konzumním pekle spravedlivý trest, nestarejte se o cizí, a starejte se o to, co je vám blízké. 

Co je mě do toho, že je na tom někdo mě zcela cizí, zle nebo dobře, to je jeho problém, stejně tak, by se neměli cizí lidi starat o to, jestli jsem na tom já dobře nebo zle. Já nejsem věc, kterou vlastní stát nebo nějaký cizí člověk, já jsem svobodný člověk, a pokud si někdo naivně myslí, že jsem jeho sluhou, nebo jeho otrokem, tak je to blázen, a měl by se nechat zavřít do blázince. 

Vše je zde jenom obchod a divadlo, každý je zde ubohou loutkou, kterou ovládá existenční situace, ve které on existuje, ať se každá pyšná a hloupá loutka stará jenom o sebe! Nechtěj násilím změnit svět a cizí lidi, chtěj násilím změnit sebe, začni s tím, že už nebudeš lhát a krást, to bohatě stačí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují